субота, 26. октобар 2013.

O sebi

Po obrazovanju i zanimanju sam astrolog, psiholog, psihološki savetnik/terapeut i Life Coach. Sve profesije su me učinile zrelijom i zdravijom, veselijom i boljom, uvećale mi spoznaje, umanjile brige, donele nova rešenja i nove ideje. Ali više nego što navedeno smatram profesijama, smatram ih svojim izborima. A svi moji izbori bave se načinima da se život koji živimo učini boljim, radosnijim, dostojnijim, kvalitetnijim, lepšim, uspešnijim… Svi ti izbori vole čoveka i traže ono što je u njemu najbolje, da baš to izrone na površinu kao nepokolebljiv potencijal i nepokorivu snagu. Duboko verujem da svako od nas, baš svako, ima svoj rudnik zlata, na čijem se vrhu često nalaze rude koje ne umemo da koristimo, koje nam možda i smetaju, a ponekad i uveravaju da ispod njih ničeg drugog nema. Ponekad čovek ne poštuje upravo ono što je u njemu najbolje, ponekad to i omalovaži, kao što svaka snaga prezire lakoću.
Svog Učitelja – Life Coacha tražila sam na mnogim stazama života. To su nekad bile knjige, roditelji, sestra, ponekad prijatelji, katkad moji profesori, kolege. Pratila sam sjaj zvezda i ritam srca, tražeći znak u srcu i osluškujući racio. Tražila sam mišljenje i savet od bližnjih, ali i od onih koji to nisu. Onda sam razumela da je bliskost sve ono i da su to svi oni koje razumemo i od kojih odgovori dođu. Bliskost je znanje. Bliskost je razumevanje. Razumevanje i bliskost su uvek na pragu ljubavi… Borila se sa verom i uverenjima, rugala se prošlosti, zamišljala budućnost i zanemarivala ovaj čas u kom je nešto već prestalo da postoji i drugo je nastalo. Zapravo sam o snazi tog časa učila celog svog života. I sada s ponosom kažem da sam naučila da prepoznam baš ovaj trenutak, kao najveću vrednost i smisao, ovde gde sam, ovde i sada.



Нема коментара:

Постави коментар